Retningslinjer for tunkontakter i Døli vestre Grendelag
Tunkontaktene er bindeleddet mellom grendelagsstyret og det enkelte medlem.
Følgende boliger har ansvar for nedenfor nevnte tun:
TUN 1: Dølihagan 1, 2, 3, 4, 5 og 7
TUN 2: Dølihagan 6, 8, 9 og 11
TUN 3: Dølihagan 10, 12 og 13
TUN 4: Dølihagan 15, 17, 19, 21, 23, 25 og 27
- Det er tunkontaktenes oppgave å organisere alle former for dugnad, slik som vårrydding, klipping og giødsling av tunene.
- Tunkontaktene har også ansvar for organisering av vedlikeholdet på lekeapparatene og for at det er sand i de respektive sandkasser.
- Tunkontaktene skal også montere lys på juletreet til 1. søndag i advent – eller sørge for at det blir giort. Ryker det pærer i «lysperioden» må det sørges for at disse blir skiftet.
- Tunkontaktene ansvarer for å skifte lyspærer på garasjerekkene og sørge for å planlegge og organisere fellesbeising når dette er påkrevet.
- Når styret behandler saker som vedrører det enkelte tun skal funkontakten innkalles og tas med på råd.
- Fellesboden i nest nederste garasjerekke, inneholder det tunkontaktene trenger og er delt inn for å markere hva som hører til hvert enkelt tun.
Tunkontakten organiserer selv innkjøp av nødvendig utstyr.
Fakturaen (regningen) sendes Døli Vestre Grendelag. (lever til kasserer eller leder)
NB! Husk å påføre tunnr. og navn/kontonummer på bestiller.
Spesialoppgaver:
Tun 1: Ansvar for vedlikehold av plenen i krysset Renalstuveien x Miltangen
Tun 2 og 3: Ansvar for ballspillplassen. Koordineres med Miltangen
Tun 4: Ansvar for «nabotomta» nederst i Miltangen og rundt parkeringen
Med hilsen styret i grendelaget